מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 6.7.2014 - שלושה שבועות

היום החמישי!!

היי הורים יקרים, בשל בעיות טכניות אתמול לא כתבתי לכם יומן מסע... קבלו את התנצלותי...

אז מה היה לנו אתמול?
 
אחרי ארוחת הבוקר הלכנו לשיעורים בכיתות, בחלק השני של השיעורים התלמידים שלומדים איתנו הלכו למבחן ונותרנו אנחנו לשעה לחצי נהדרות שבהם למדנו יחד בשתי קבוצות!!
 
בפעילויות אחר הצהריים פיסלנו החימר, שיחקנו כדורסל, בדמינטון ונכנסנו לבריכה!!!!! 
כייף כייף כייף!!!
 
ארוחת הערב הייתה נהדרת וגם קיבלנו גלידה וניל בסופה :) מלאי אדרנלין הלכנו לערב כישרונות הצעירים ardmore got talent ! 
צפינו בקבוצה הסינית מבצעת תרגילי קונג פו הבגד מסורתי, זמרות, רקדניות, רקדני ברייקדאנס ועוד ועוד... למרות שאף אחד מקבוצתנו לא רצה להופיע פירגנו לכולם במציאות כפיים סוערות.. ו אפילו קיבלנו ריקוד מצוות המדריכים! אחרי ההכרזה על המנצחים נשארנו לרקוד קצת על הדשא... ואחרי שנפרקה כל האנרגיה... נפלנו לישון :)
 
הורים יקרים, בקשה אישית לי אליכם... חלק מהקבוצה (מאמינה שהוריי הילדם המדוברים יבינו על מי אני מדברת) לא נפרדים מהטלפון הנייד אפילו ולא לשנייה.
מעבר לחוסר הכבוד והפגיעה במורים ובמדריכים בשל ההתעסקות הבלתי פוסקת בטלפון בשיעורים וכו'... הפגיעה העיקרית היא בילדכם. הדבר מונע מהם להתקשר עם הסביבה, להתחבר ולנסות להשתמש באנגלית שלהם, ובעיקר בעיקר פוגע בחוויה האמיתית של הסאמר סקול.
נסו לרכז את השיחות שלכם איתם ולא לפזר אותם לאורך כל היום, וכן טיפה לקצר, ולעודד אותם לעזוב את המכשיר (אני בשמחה אשמור אותו אצלי אם הם חוששים), חבל שיתחרטו אחר כך על דברים שלא עשו ודברים שלא ראו, כי היו עסוקים בטלפון... אני לא רוצה לקחת להם את המכשירים ולכן אני פונה קודם אליכם...
 
עכשיו התחיל כאן יום שישי והוא הולך להיות מטורף!! אספר לכם בהמשך :)
סופשבוע נעים ורגוע...
 
אוהבים!!!
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה