אוקספורד 21.7.2014

נפרדים וטסים חזרה לישראל

נפרדים וטסים חזרה לישראל!!! Smileys

קמנו לבוקר האחרון שלנו באוקספורד...:-(

אחרי שעברנו בין כל החדרים של הילדים שלכם ווידאנו שלא שכחו כלום ושהם מחזירים את החדר כפי שקיבלו אותו, הורדנו את כל המזוודות למטה לקראת היציאה לשדה בערב.

היה ממש יפה לראות כיצד כולם עזרו האחד לשני- סחבו מזוודות, שקלו אותן (כדי שלא יהיה כמובן משקל עודף) והעבירו ביניהם חפצים ובגדים.

לקראת הצהריים יצאנו ביחד לקולג' לארוחת הצהריים האחרונה שלנו.

מיד לאחריה, הלכנו ביחד לפארק מדהים ביופיו (הפארק של קונרד)

במקום הפסטורלי והיפהפה הזה עשיתי לילדים פעילות סיכום שנקראת "הדוור". כל אחד מהילדים כתב וקיבל מכתבים מרגשים שסיכמו את החוויה שלנו ביחד במשך השבועיים האלו.

בסוף הפעילות הקראתי לילדים מכתב אשר רשמתי להם שמסכם את החוויה שהייתה לי איתם.

אחרי מילות סיכום, חיבוקים ונשיקות וגם איך לא- תמונה קבוצתית, הילדים קיבלו "פרי טיים" אחרון באוקספורד להשלים קניית מתנות ומזכרות וכמובן בשביל "שופינג" אחרון.

נפגשנו בסוף זמן זה לארוחת ערב חגיגית ואחרונה בהחלט בקולג', משם הלכנו ברגל למגורים- שם כבר חיכה לנו האוטובוס לשדה התעופה.

הפרידה מהצוות המקומי ומאוקספורד בכלל הייתה ממש ממש קשה לכולנו!

נפרדנו גם משירה- שהמשיכה את הטיול עם משפחתה

היו המון דמעות!!! חיבוקים ונשיקות!

מלאי סיפוק, יצאנו לדרך לשדה התעופה ומשם עשינו את דרכינו לארץ, שם כבר פגשנו את כולכם!

לסיכום,

אני רוצה להודות קודם כל לכם ההורים שתמכתם בילדיכם מרחוק ונתתם להם את ההזדמנות הכל כך מיוחדת הזאת לחוות קיץ שונה, מאתגר, מלמד, חווייתי ומהנה שאין כמותו!

ושנית, לכם, הילדים- על שהרכבתם קבוצה מיוחדת במינה- אוקספורד 2014!!!! שתיזכר לעוד הרבה שנים!

היה מדהים!

אני מקווה שהחזרתי לכם את ילדיכם בריאים ושלמים וקצת יותר מאושרים :-)

מאחלת לכולם המון בהצלחה בכל דרך בה תבחרו!