אוקספורד 21.7.2014

יום בלונדוןןןן

היי לכםםם!!!

היום, יום שבת קמנו די מוקדם לעוד יום מקסים, שלו חיכינו בקוצר רוח מתחילת הטיול.

אכלנו ארוחץ בוקר, כרגיל, ויצאנו יחד עם כולם לנסיעה של שעה וחצי לעיר הגדולה- לונדון!!!!

הילדים שמחו שהפעם הם יכולים לבלות גם עם חבריהם החדשים מהארצות האחרות בנסיעה מחוץ לעיר.

הגענו ישירות למקום ממנו יוצאים ל"קרוז", עמדנו קצת בתור (בסדר, כבר קטן עלינו התורים האלו..:-))

ועלינו כולנו למעבורת כזאת שהפליגה בנהר התמזה...הנוף היה ממש מרשים. הצלחנו לראות את ה"ביג בן" וה"לונדון איי" ועוד אתרים מוכרים וכמובן שהצטלמנו הרבה!

הילדים שמו מוסיקה ועשו ממש מסיבונת על הסיפון עם החברה מחו"ל..הייתה אווירה ממש שמחה!

אחרי הקרוז, התחלנו ללכת ברגל, בין המוני התיירים, לעבר ה"לונדון איי".Smileys

שם, עמדנו שוב בתור ארוך לגלגל ענק, שהוא באמת אבל ענקקקק, אשר משקיף על כל לונדון מלמעלה!

לחלקנו היה מעט מפחיד, אבל בעיקר חווייתי!

הצלחנו לראות מבנים משונים, מודרניים וגם את הצד העתיק של לונדון ואת המבנים ההיסטוריים...

כשירדנו, כולנו כבר היינו רעבים וישבנו לאכול ארוחת צהריים בסביבה.

לאחר האוכל, שבעים ומרוצים, יצאנו להליכה רגלית, שכללה סיור באתרים המפורסמים שברחבי לונדון. עברנו בין הכיכרות השונים, דרך פסלו של אברהם לינקולן, הביג בן, ואיך לא- ארמון המלכה.

חלק מהילדים נשארו לאחר מכן לנוח מעט באחד הפארקים המפורסמים והעתיקים ביותר בלונדון יחד עם אלחנדרו המדריך וחלק הלכו יחד איתי ועם לוסי לחנות מזכרות שנמצאת בסביבת הפארק.

נפגשנו ביחד כולם במקום המפגש עם האוטובוס שלקח את כולנו ביחד חזרה לאוקספורד...חזרה הביתה.

גם הפעם הנסיעה הייתה למשך שעה וחצי.

כשהגענו לאוקספורד האוטובוס הוריד אותנו במרכז העיר והלכנו ישירות למסעדת פיצה ביתית ונחמדה. הושיבו אותנו בחדר מיוחד שנשמר במיוחד עבורנו לערב זה.

כל אחד קיבל פיצה אישית, שתייה וקינוח. היה גם טעים וגם מרגש- ארוחת הערב האחרונה עם כולם כולם, מכיוון והצרפתים והסינים עוזבים יום למחרת בבוקר.

אחרי הרמת כוסית, חיבוקים ונשיקות, התחלנו לחזור למגורים.Smileys

בדרך, איך לא- התחיל כבר הבכי של העזיבה...

יום ארוך ומלא בחוויות חדשות הסתיים לו :-))