אוקספורד 21.7.2014

!!!!!windsor castle והחלקה על הקרח...יום של כיף כיף כיף

שבת שלום לכולם!!!!

הבוקר יצאנו מוקדם לאחר ארוחת הבוקר לטירה של המלכה...

הגענו לשם בשלום ואז חטפנו שוק מהתור הארוך בעולם (בערך:-)) Smileys

לא נורא...הילדים תרגלו קצת סבלנות בלחכות בתור והאמת שהוא התקדם יותר מהר ממה שציפינו...אפילו זכינו לראות את משמר המלכה בצעדה מלכותית ביותר!

בטירה הילדים קיבלו אוזניות ומכשיר שהיה בעצם המדריך האישי שלהם ונתן להם מידע על כל מה שהיה שם...זה היה די מגניב האמת!  הטירה הייתה מרהיבה ביופיה ומטופחת מאוד!

לאחר מכן, הילדים קיבלו זמן חופשי ארוך להסתובב קצת ולהכיר מקרוב את העיירה המהממת "ווינדזור"...

היה מזג אויר קיצי וחם במיוחד, המוני אנשים ותיירים מכל רחבי העולם וגם כמובן איך אפשר בלי חנויות שונות לקנות קצת מזכרות...

עלינו לאוטובוס לנסיעה של שעה חזרה הביתה (כן כן...אנחנו כבר קוראים לזה בית)Smileys

בערב אכלנו ארוחה בריאה ומיוחדת במינה, קצת בסגנון ישראלי שהוזמנה לנו למגורים- סלטים עם פתיתים וקוסקוס ועוף וכל מיני עדשים ודברים בריאים אחרים...

אחרי הארוחה חגגנו לשני יום הולדת 16!!!! sweet sixteen!  עם עוגות וזיקוקים ובלונים והרבה שמחה ושירים! ! !

התארגנו ויצאנו להחלקה על הקרח באוקספורד, לא רחוק מאיפה שהמגורים...היה קררר וכיף גדול!

בשלב מסוים ממש עשו לנו דיסקו על הקרח עם דיג'יי ואורות והכל...לכבוד היום הולדת לשני.

הילדים כולם החליקו ונפלו והחליקו שוב! Smileys

בקיצור- הייתה חוויה מטורפת!

לאחר שכולם חזרו בריאים ושלמים הלכנו לישון :-)))))

שבוע טוב לכולם,

עדכונים נוספים יועלו בקרוב..