אוקספורד 21.7.2014

היום השני בעיר הסטודנטיאלית אוקספורד!!!

שלום שוב לכל ההורים!!

התעוררנו לעוד יום כיפי באוקספורד!Smileys
אכלנו ארוחת בוקר -דגני בוקר, לחמים וממרחים, מיץ תפוחים ותפוזים, וגם תה כמובן (אחרי הכל אנחנו באנגליה!)...Smileys
חלק  מהילדים התיישבו אוטומטית ליד חבר'ה מחו"ל ואכלו יחד, תוך כדי משפרים עוד קצת את האנגלית:)

אחרי הארוחה התחלקנו לשתי קבוצות, כדי שיוכלו להתערבב כמה שיותר עם הילדים מהארצות האחרות ולתרגל אפילו יותר טוב את האנגלית שלהם...קבוצה אחת הלכה ללימודים בפעם הראשונה! מרגש ביותר! והקבוצה השנייה הלכה למוזיאון - Ashmolean museum...היה ממש מעניין לראות שם את כל הדברים והמיצגים :-) אחרי המוזיאון יצאנו בפעם הראשונה לקצת זמן חופשי, משהו שהם ממש חיכו לו כבר! ראינו מלא נגני רחוב ואנשים מעניינים, רחובות הומי אדם וחנויות מרהיבות...נפגשנו יחד עם קבוצת הלימודים לארוחת צהריים טעימה במיוחד! אכלנו המבורגר, תפוחי אדמה, פסטה וגם קינוח מסורתי מעניין..(דייסת אורז עם ריבה)

לאחר ארוחת הצהריים התחלפו הקבוצות...שוב חלק הלכו לשיעורים ולמדו להכיר את הכיתה שלהם ואת המורים החביבים ביותר והקבוצה השנייה הלכה למוזיאון.

בערב נפגשנו שוב כולם בארוחת ערב וחגגנו לאחת מהבנות מצרפת יומולדת...היה ממש נחמד ומרגש שכולם שרו לה ביחד ושימחו אותה!

אחרי ארוחת הערב נשארנו בקולג' ל- conversation club, שזו פעילות ממש נחמדה שנותנת הזדמנות לכל חברי הקבוצה לבטא את עמדותיהם בנוגע לנושא מסוים...אתמול הנושא היה מזג אויר והיה נחמד לשמוע את כולם מביעים את דעותיהם...

לאחר מכן, חזרנו בהליכה נעימה למגורים, נחנו קצת ויצאנו לפעילויות שוות בפארק בריטי מדהים!

הדרך לשם הייתה כלולה בחציית גשר מעל הנהר שלהם- Thames, שם הם שטים להם בסירות קטנות...פשוט מדהים וציורי! הגענו לפארק ושם היו מגוון של פעילויות- יוגה, כדורגל או תחרות קישוט ביצים...נהננו מאוד וגם קצת התעייפנו...Smileys

משם חזרנו למגורים והתארגנו לנו לשינה..