שיפלייק שבועיים - 29.7.2013

יום שני- שלישי בוקר!

יום שני ואחרון,

בעצם זה יום ארוך שני ושלישי בוקר (כשנחתנו).

קמנו בבוקר, הילדים ניסו להישאר ערים כל הלילה, אבל הם שרדו ערים רק עד 3 לפנות בוקר. אכלנו ארוחת בוקר אחרונה, וניגשנו להתארגנויות של הסוף.

לאט לאט סגרנו סופית את המזוודות, הורדנו אותם מהבניין בו גרנו בשבועיים האחרונים וקצת ניקנו אחרינו. כייף לחזור הביתה, אבל לאחר שבועיים כבר התרגלנו לבניין ולחדרים והיה עצוב לעזוב!

אחרי שנפרדנו מהמנהל, עלינו לאוטובוס, ויצאנו לעבר הקניון ווסטפילד!
קניון ענק!! בעל שלוש קומות אבל מתפרס לממדים ענקיים, כל החנויות הכי שוות היו שם!
הילדים קנו מתנות אחרונות, חלק שוב בגדים (בטח עכשיו אתם מופתעים מהקולקציה הענקית החדשה)! לזכותם של הילדים יאמר, שהם כל הזמן חשבו עליכם, המשפחה, רצו להביא מתנות ומזכרות! אחרי שהסתובבנו ואכלנו, ואפילו מרחו לבנות לק בציפורניים (חינם), נפגשנו ושוב כל אחד חזר עם שלל נאה!

לאחר שנפגשנו עלינו לאוטובוס ונסענו לשדה התעופה!
היתרו הוא שדה תעופה ענק, עברנו בידוק ביטחוני מקיף של אלעל , זרקנו מים ובקבוקים לפני השיקוף של התיקים וראינו את הדיוטפרי מציץ מבעד לדלת! בינתיים הילדים כבר קיבלו את ה80 פאונד (למקרה חירום) והדרכונים, ובזמן ההסתובבות בדיוטפרי נקנו עוד כמה בשמים!!

הגיע זמן הטיסה.
 זהו לאחר שבועיים חוזרים לארץ! את רוב הטיסה הילדים ישנו, והכפיים הגיעו עם הנחיתה!!
את השאר אתם כבר יודעים. אספנו מזוודות ופגשנו אתכם ההורים!!

אז לאחר שבועיים ביחד, אני רוצה להגיד לכם הילדים (שבטח כבר מתעדכנים בכל היומן מסע),
תודה!
היו שבועיים כייפים ומצחיקים ביחד, למדתי להכיר כל אחד מכם לעומק, ולראות את המעלות הטובות בו.
כל אחד עבר תהליך בשבועיים האלו, גם אם אתם לא רואים זאת עכשיו, של עצמאות ובגרות! האופן בו עזרתם אחד לשני, שהכרתם חברים מהעולם, המדריכים האנגליים שכל כך אהבו אתכם, למדתם לחיות ביחד כקבוצה, וכמובן להיות בחו"ל לבד בלי ההורים ולהסתדר באנגלית!

היה לי כייף להיות שותפה לחוויה!
אל תשכחו לעלות הרבה סיפורים לאתר! ככה, נצליח לזכות במפגש קבוצה בסינימה סיטי! (הקבוצה שלי בעבר כבר זכתה), אין כייף יותר מאשר ליפגש ולהיזכר בחוויות מגניבות מהקיץ. מקווה לראות אתכם שנה הבאה בסמאר סקול, יש מגוון שלם של מקומות אחרים ששווה לכם להכיר!