מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק שבועיים - 29.7.2013

יום ראשון - היום האחרון בקמפוס!

יום ראשון,

היום היה יום רגוע, של פרידה, ואריזה.

קמנו בבוקר ולאחר ארוחת הבוקר לחבר'ה היה קצת זמן חופשי. הרבה חברים אחרים עזבו היום, הגרמנים והאיטלקים. הילדים ישבו איתם על הדשא ונפרדו אחד מהשני. היה עצוב ומרגש. חלקם קבעו לשמור על קשר. מי יודע אולי אם אכן ישמרו על קשר יפגשו בסאמר סקול שנה הבאה. 

לאחר מכן הילדים התחילו באריזת המזוודות. כן זה היה מסע מפרך אבל כל זוגות הנעליים החדשות הצליחו להיכנס!! כל כך הרבה בגדים ובובות חדשות!! הריצ'רצ'ים הרזרבות במזוודות נפתחו. 
נקווה שמחר לא יהיה יותר מידי "אובר וייט" (משקל יתר)! 

לאחר סידור המזוודות המשכנו לבריכה! היום היה מזג אוויר קצת יותר חמים ונהנו לרבוץ קצת בשמש. בבריכה החבר'ה שחקו משחקי מים  כמו: מי מפחד מהדב הגדול.. 
מהבריכה רצנו ישר להתקלח (מקלחת אחרונה), שוב  החבר'ה ישבו ביחד ועזרו אחד לשני לסגור מזוודות.

משם המשכנו לארוחת הערב, שכללה בין היתר פסטה ועוגת קרמל ממש טעימה! שבענו והמשכנו לפעילות ערב אחרונה. לבחירת הילדים שיחקנו את משחק ה"ויי" (ריקודים), רקדנו כולנו ונהנו!

אם אתם חושבים שבזה הילדים הלכו לישון אז אתם טועים, הם מתכננים לילה לבן, כלומר להישאר ערים כל הלילה, כדי שהיום האחרון בקמפוס לא יגמר. אעדכן על כך כבר מחר!

מחר אנחנו יוצאים מהקמפוס, עוצרים לכמה שעות בקניון החדש בלונדון, שהוא אחד מה3 הקניונים הגדולים באירופה ואז נמשיך לשדה תעופה - היתרו.

מזכירה שאנחנו נוחתים בלילה בין שני לשלישי. מספר טיסה LY318.
לילה טוב!
  

   
1
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה