שיפלייק שבועיים - 29.7.2013

יום שבת - שבוע אחרון

יום שבת – אוקספורד.

קמנו בבוקר שוב לארוחה אנגלית, חביתה נקניקייה שועית אדומה, וכמובן קורנפקלס, צנימים, יוגורט וכו'. אכלנו ארוחת בוקר שתינו שוקו חם או קפה, והתארגנו ליציאה לאוקספורד!Smileys

אחרי נסיעה של כשעה הגענו לאוקספורד. אוקספורד זאת עיר שבתוכה שוכנת האוניברסיטה המורכבת מכמה קולג'ים שונים. האוניברסיטה נבנתה לפני מאות שנים.

ערכנו סיור בעיר בין המבנים העתיקים, עברנו ליד חדר האוכל שבו צילמו את הארי פוטר (ראינו את החלון האחורי שמצולם בסרט),  וראינו את מבנה הספרייה של אוקספורד. המבנה בצורת כיפה (כיום בשיפוצים), והספרים בעצם מצויים במרתף שבנוי מתחת לאוקספורד עצמה, כ5 וחצי מיליון ספרים! לאחר מיכן הגענו לטירה של אוקספורד. הטירה בעבר הייתה בית כלא עד 1997. שמענו סיפורים על בית המעצר.
משם מהירנו ל..

שופינג!!Smileys

הפעם החבר'ה קיבלו קצת יותר זמן לשופינג, כדי לקנות מזכרות, בגדים כמובן, ומתנות למשפחה. שוב החנות המככבת היתה PRIMARK. הסוד בחנות שהכול ממש זול!  אפשר למצוא נעליים ב5 פאונד. החבר'ה קנו ביחד לדעתי קרוב ל100 זוגות נעליים (להם ולמשפחה), וכולם חזרו עם שלל שקיות, אבל הפעם זה היה פשוט מדהים 5-6 שקיות גדולות!! כשחזרנו היה ניתן לחשוש שלPRIMARK  לא נשאר מה למכור! חלק מהילדים אכלו במקדונלדס וחלק שתו בסטארבקס. מי שלא מכיר סטארבאקס זה בית קפה המתמחה בקפה, והמשקה והמלהיב שלהם לקיץ הוא "פרפצ'ינו" אייסים המוכנים במקום ספיישל ללקוח בתוספת כל הטעמים שאפשר לבקש קרמל/וניל/אגוזים וכו', הכי חשוב שהאייס מוגש עם קצפת! יאמי! Smileys

לאחר שהינו רוויים מקניות, חזרנו לקמפוס, לארוחת ערב "על האש".
לפעילות הערב היתה מסיבה בינלאומית אחרונה. מחר הרבה מהחבר'ה האחרים מהעולם הולכים וזה הלילה האחרון להיפרד מהם.

לנו מחר מחכה יום פעיליות ואריזה של המזוודות (נקווה שלא יהיה אובר וייט).
ביום שני בבוקר לפני הטיסה אנחנו נוסעים ללונדון לביקור אחרון.
מזכירה שהטיסה נוחתת בשלישי בבוקר.