מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 28.7.2013

סיכום היום השלושה עשר

היי לכולם
  
אז אחרי שלושה ימים עמוסי טיולים וחוויות, היום היה לנו יום רגוע יחסית בקולג' עצמו.
מזג האוויר השתנה מאט והפך לסגרירי. אפילו היו טפטופים קלים מידי פעם.

 אכלנו ארוחת בוקר ואחריה, כרגיל, התחלקנו לשתי הקבוצות. בבוקר, הפעילויות נאלצו להיות בתוך המבנים אז היינו ב chill room ובאומנות. אחה"צ היינו בבריכה והעברנו את הזמן בכייף
על הדשא עם משחקי כדור ועם היפניות שנתנו לנו להתאמן קצת במשחק עם המקלות שלהן (זוכרים את מקלות השינאי ממופע הכישרונות הצעירים?).

בלימודים הייתה התרגשות מיוחדת היום כיוון שהיו אלה השיעורים האחרונים שלנו ולכולנו נפל האסימון שהסוף כבר ממש פה. עוד כמה משימות קטנות ופרידות מהמורים שלנו וסופית נפרדנו מכיתות הלימוד הנעימות שבילינו בהן שבועיים.

גם השבוע פינק אותנו צוות המטבח של הקולג' כשערך לנו שולחנות יפים לכבוד שבת ודאג לנו ללחמים כדי שנוכל לקדש. הבנות שרצו הדליקו נרות ואז דן ערך לנו קידוש. היה מאוד מרגש לשמוע את כולם עונים "אמן" ולראות את שאר הנוכחים בחדר האוכל מסתכלים עלינו בהשתאות.
 צוות המטבח גם פינק אותנו בפיצה טעימה ובעוגת שוקולד לקינוח.

כשהסתיימה ארוחת הערב רצו כולם לחדרים כדי להתיפייף לכבוד הדיסקו שהיה הערב אך יותר חשוב מכך, הערב התקיים טקס הסיום של הלימודים. צוות המורים, ובראשם סופי האחראית, כתב לכל אחד מהתלמידים תעודה. התעודות היו מסודרות על שולחן ואז כל מורה קרא לכל תלמיד מהכיתה שלו, שלקול מחיאות הכפיים קיבל את התעודה.
הצטלמנו, התרגשנו ועודדנו את החברים שלנו. לאחר מכן חולקו תעודות הצטיינות
לתלמידים שהפגינו שיפור או כישורים מיוחדים ובין חמשת המצטיינים גם לנו היה ייצוג מיוחד כשאיב וליר נקראו לקבל תעודה. מחיאות הכפיים הרמות והגאווה שהן הסבו לכולנו נשמעו בכל הקולג'.

בתום הטקס החל דיסקו שבסופו התפזרנו לחדרים.
כל היום היה בסימן פרידה ומחר נמשיך להיפרד ולא פחות חשוב מכך- נתחיל לארוז, אז שיהיה לנו בהצלחה Smileys

 שתהיה לכם שבת שלום ותנוחו הרבה כי עוד 48 שעות אנחנו בבית ויש לנו הרבהההההה סיפורים ...
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה