מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 28.7.2013

סיכום היום השניים עשר

לילה טוב הורים יקרים
 איזה יום עמוס ומושלם היה לנו היום !!!!!!   Smileys

אחרי ארוחת בוקר טובה הלכנו כולם לכיתות הלימוד למבחן המסכם. פשוט לא להאמין
באיזו מהירות עברו השבועיים הללו. נדמה שרק אתמול עשינו את מבחני המיון וכבר אנחנו עוברים מבחן מסכם.Smileys

לאחר המבחן התארגנו ובאופן מפתיע במיוחד הגענו כולנו בזמן לנקודת המפגש כדי לצאת שוב ללונדון!!!!!!!  
ארוחה ארוזה יש? כרטיס חירום יש? מצלמה יש? – יאללה יוצאים לדרךSmileys

 הנסיעה הייתה ארוכה ובאופן מפתיע שקטה (שמתם לב שהיו היום הרבה דברים
מפתיעים? חכו להפתעה האמיתית בהמשך) ובסופה הנהג שלנו, סטיבי, הוריד אותנו
בכניסה למוזיאון מאדאם טוסו.

 למי מכם שלא יודע, מדובר במוזיאון השעווה הענקי בלונדון. התורים היו ארוכים ביותר אך כיוון שחיכינו בתור של קבוצות שהזמינו מקום מראש, התור היה סביר.
 עשרות בובות שעווה מדהימות, הנראות כמו האנשים האמיתיים בצורה מפחידה, הקיפו אותנו ומיד רצנו להצטלם איתם. זמרים, שחקנים, פוליטיקאים, ספורטאים וכמובן משפחת המלוכה, זכו לתמונה עם קבוצת הילדים הכי אלופה שיש (אנחנו!!!).
 אחרי בובות השעווה ישנו חלק שנקרא " The spirit of London ". בחלק זה עולים על מאין רכבת שהקרונות שלה הם בעצם מוניות אנגליות המובילות אותך לאורך ההיסטוריה של לונדון. חוויה מדהימה.
 כשירדנו מהמוניות סיימנו עם סרט תלת מימד מדהים על גיבורי על המצילים את לונדון. מעבר לזה שהסרט תלת מימד, הכסאות זזים, טיפות מים קטנות מושפרצות, זרמי אויר מעיפים את השיער ואתה מרגיש כאילו אתה ממש בתוך הסרט. החוויה הייתה מווווווושלמת!!!!!!

 בשלב זה ילדיכם היקרים כבר היו על קוצים כיוון שהם ידעו שמחכה להם הפתעה אך
למרות הניסיונות החוזרים והנשנים לשבור אותי ולגרום לי לגלות את  הסוד- הם לא הצליחו.

אז מה ההפתעה אתם שואלים? בשביל לענות על זה אני אחזיר אתכם כמה ימים אחורה לטיול הקודם שלנו בלונדון. רבים מהילדים התבאסו שלא לקחנו אותם לחנות של m&m's . אז.... תכננו את הטיול היום כך שיהיה לנו מספיק זמן לקחת אותם לשם.

 במהלך כל ההליכה הילדים שגעו אותנו המדריכים בניסיון להבין מהי ההפתעה. הרבה ניחושים נזרקו לאוויר אך המבט שהופיע על הפרצופים שלהם כשעמדו בכניסה לחנות היה שווה את הכל!!!

 נפגשנו אחרי שעה והלכנו מהר לתאטרון לראות את ההצגה "מלך האריות". האולם מרהיב ביופיו, לא דומה לשום תאטרון שראינו בארץ. התיישבנו במקומות שלנו ומהר מאוד המחזה התחיל. כולנו מכירים את הסיפור, וזה עזר לנו קצת כדי להבין את העלילה כי לא כולנו הבנו את כל מה שאמרו אבל התפאורה, המוסיקה, השחקנים והריקודים הפכו את ההצגה להפקה מדהימה שהשאירה את רובנו בפה פעור.

בסוף ההצגה נכנסנו לאוטובוס מלאי אנרגיות אבל מהר מאוד העייפות השתלטה עלינו וכולנו נרדמנו (לשמחתו של הנהג). לקולג' הגענו ב 00:30. מעניין איך נצליח להתעורר מחר בזמן. 

אז לילה טוב 

 ואקונא מתתה לכולם   Smileys
   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה