קיימברידג′ קלייר קולג' שלושה שבועות 28.7.2013

איך עברה השבת?

מקווים שעברה בסדר!

אנחנו יצאנו היום לטיול כמעט אחרון במסגרת הסאמרסקול!Smileys

קמנו בבוקר, לקחנו ארוחות בוקר וצהריים ארוזות, ויצאנו לעבר-- ברייטון!!!

עיר חוף מדהימה! בעלת טיילת רחבה וארוכה שצופה על הים, והמון שחפים מרחפים מעלינו (ואפילו גנבו לנו את האוכל Smileys)

הגענו למזח הגדול של ברייטון, שם יש מבנה ענק עם משחקי וידאו ולונה פארק עם מתקנים מעניינים, עלינו על המתקנים ואפילו הצלטמנו בתמונות מצחיקות שישארו לנו למזכרת!

לאחר מכן היינו ברויאל פביליון- מבנה ענק שבנה הנסיך ג'ורג' בשנת 1786, בניית המבנה ארכה כ-37 שנים, וזהו מבנה מהמם ביופיו, מבחינה פנימית וחיצונית.

אחרי כן הלכנו לכיוון מרכז העיר, והיה לנו קצת זמן חופשי להסתובב בין החנויות השונות..

מזג האוויר נעשה ממש קודר, וחזרנו מהר לכיוון האוטובוס, על מנת לחזור למרכז לארוחת הערב.

הגענו לאחר נסיעה של שעתיים לארוחת הערב, וכרגע אנחנו בחדרים מתחילים לארגן את התיקים והמזוודות לקראת הטיסה מחר.

אנחנו ממש לא מאמינים שזה היום האחרון כאן, ואפילו רובנו היינו רוצים להישאר כאן לעוד כמה ימים.. אבל גם אנחנו מתגעגעים אליכם בטירוף!!

עוד מעט נשב קצת ונעשה שיחת פרידה אחרונה כקבוצה, ולאחר מכן נמשיך לארגן את המזוודות ולסדר את הסידורים האחרונים.

הורים יקרים, מחר הטיסה שלנו יוצאת בשעה 23:30 משדה התעופה לותון, ואנחנו נוחתים ביום שני בשעה 6:30 (שעון ישראל). מספר הטיסה שלנו הוא LY 314

מחכים בקוצר רוח לראותכם!!!