בידלס 7.7.2013

הגיע הזמן להיפרד

בוקר טוב לכל ההורים!! מתרגשים?

בעוד פחות מ-24 שעות סוף סוף נפגש!!
אני בטוחה שהתגעגעתם!!

אבל הילדים שלכם בנתיים לא רוצים לחזור...

מבקשים להישאר עוד קצת ולא רוצים לארוז ולצאת מהחדרים... קשה להפרד מהמקום המדהים הזה!!
לא יאמן איך שעברו שבועיים כל כך מהר...

היה לנו סופ"ש עמוס ולכן לא שמעתם ממני בשישי שבת,
אני אספר שבשישי היה לנו קידוש וקבלת שבת שאליו הגיעו גם חלק מהמדריכים המקומיים, Smileys
בערב היה דיסקו בסימן גיבורי על, אבל לחלק מהבנות היה יותר חשוב לדפוק הופעה עם הפתעה, קצוות בלונדינים!  Smileys

אתמול בבוקר נסענו לברייטון, עיירת חוף מקסימה שמזכירה קצת את תל אביב, בבוקר נהננו קצת ממזג אוויר חורפי טיפוסי, רעדנו קצת מקור כשירדנו מהאוטובוס בכפכפים וגופיות, אבל נכנסו מהר מהר לתוך מויזאון החוויה הימית, אקווריום ענק בו ראינו כל מיני סוגים מוזרים של דגים, צבי ענק, תמנונים, כרישים וסוסי ים, נגענו בכוכבי ים וקנינו מזכרות!  Smileys

לאחר המוזיאון הלכנו לאורך הטיילת של ברייטון, ראינו את הלונה פארק והיריד שנבנו עליו, כולל גלגל ענק ענקי ומיני רכבות הרים...

המשכנו לתוך העיר ויצאנו לזמן שופינג בכל החנויות שכולן וכולם חיכו להם... H&M, פריימארק, וכל מיני מותגים שאני לא מכירה...

השופינג חימם אותנו כמו שצריך וחזרנו לאוטובוסים מזיעים, חזרנו למרכז לארוחת ברביקיו על הדשא ולאחר מכן השתתפנו כולנו בטקס הסיום, בו חילקו המורים לכל התלמידים את התעודות ונפרדו מהם. Smileys

הטקס היה מאוד מרגש ואחריו חיבקנו והצטלמנו עם המורים, המדריכים ואנשי הצוות האהובים עלינו... לכולנו היה מאוד קשה ללכת לישון אחרי זה... במיוחד שהגיע גם הזמן לארוז!!Smileys

היום סיימנו את האריזות ואנחנו מחכים לארוחת הבוקר שאחריה נמשיך למוזיאון המדע והטבע לפני הנסיעה לשדה התעופה. נפגש בקרוב!!

***חשוב מאוד***
פרטי הטיסה: אנחנו ממריאים בטיסה LY314 שיוצאת מלוטון, אנגליה בשעה 23:30 זמן אנגליה
נוחתים בשעה 6:30 זמן ישראל!!