מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

בידלס 7.7.2013

לונדון!!

שלום לכל ההורים!! איך עבר השבוע הראשון בלי הילדים??
אני יודעת שחיכיתם לשמוע מאיתנו אבל אנחנו בילינו לנו ב**לונדון** ככה שרק עכשיו מתפנים לשתף אותכם בחוויות מהיום המדהים שהיה לנו... אתמול בערב הילדים חגגו במסיבת דיסקו שהנושא שלה היה "מסיבת רמזור"
מה זה אומר? שכל משתתף במסיבה לבש על עצמו מעין סיכה עם צבע אחר ברמזור,
אדום- תפוס!
כתום- מעוניין להכיר לקשרי ידידות
ירוק- מעוניין להכיר!
במהלך המסיבה נהננו גם משתייה קלה וחטיפים ואחריה רצנו למיטות לנוח טוב טוב לפני היום הגדול בלונדון! היום בבוקר נפגשנו כולנו בהתרגשות לקראת הנסיעה, לאחר כשעה הגענו לעיר המדהימה מכולן.. לונדון שקיבלה אותנו במזג אוויר חם במיוחד, שמיים כחולים מדהימים ומהחלונות יכולנו כבר לראות את כל המקומות המפורסמים, החל ממצודת לונדון, הגלגל הענק, גשר לונדון וקו הרקיע המשלב בניינים עתיקים עם גורדי שחקים מרהיבים. ירדנו מהאוטובוס היישר אל שייט בנהר התמזה, במהלך השייט התרגשנו כולנו וצילמנו מלא תמונות...
מרוב התרגשות לא הקשבנו להסברים אבל טוב מראה עיניים!!
מהשייט ירדנו היישר לווסטמיניסטר שהיה צפוף ודחוס באלפי אנשים שצילמו והתלהבו בדיוק כמונו, ראינו את הביג בן כל כך מקרוב שהיה אפשר לראות את קישוטי הזהב עליו!
מכאן המשכנו לטייל ברגל בלונדון, ממש חם פה כמו בישראל... הגענו אל ארמון בקהינגהם בדיוק בזמן לראות את החלפת המשמרות, ראינו את החיילים במדים הידועים צועדים ומנגנים ולאחר מכן ראינו כמה מהם בזמן המשמרת וניסינו להצחיק אותם... לא עבד ;)
בהמשך הדרך הצטלמנו עם תאי הטלפון האדומים המפורסמים, ראינו הופעת רחוב של אמן בעל גוף גמיש במיוחד, ממש איש גומי... ג'לאל שלנו התנדב לקשור אותו בחגורת משוגעים אך בזכות הגמישות הצליח להשתחרר!! לאחר המופע עברנו דרך כיכר טפלגר והמשכנו עד שהגענו למחוז חפצנו-
קובנט גרדן!!! קובנט גרדן הוא מתחם ענק ועמוס בחנויות ממבחר המותגים, חנויות מזכרות, שווקים, בתי קפה ואמני רחוב מכל סוג... בקובנט גרדן קיבלו הילדים זמן חופשי לשופינג וכאשר נפגשנו חזרה סחבנו כולנו שקיות מלאות במתנות לעצמנו, להורים המשפחה והחברים... איכשהו עדיין חלק מהבנות הרגישו שלא קנו מספיק... טוב שיש לנו עוד שבוע שלם! בחזרה למרכז אכלנו ארוחת ערב ונהנו מתחרות כשרונות צעירים שמתקיימת כרגע ובקרוב נלך לישון לפני עוד יום גדול ומרגש בלונה פארק!!!
   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה