אוקספורד 22.7.2013

מתחילים להרגיש בבית!

שלום משפחה וחברים!!

שבת שלום לכולם!! Smileys
איזה כיף, עוד יום אדיר פה באוקספורד.

היום התחלנו את הבוקר בלימודים. הילדים למדו בכיתות על טירת וינדזור שנבקר בה ביום שבת והרחיבו עוד את אוצר המילים.

אח"כ הם התאספו וסילביה, האחראית על הלימודים, סיפרה סיפור מפחיד... אחרי הכל זה haunted week!
חלק מהילדים אזרו אומץ וסיפרו בעצמם סיפור מול כל הילדים!
SmileysSmileys
בצהריים היה לנו עוד קצת זמן להכיר את אוקספורד. קשה להתרגל לכיוונים ההפוכים בדרכים, כל פעם נראה לנו שאין נהג ברכב, ואז אנחנו שוב נזכרים שהנהג יושב בצד השני.
SmileysSmileysSmileysSmileys
אפילו המדרגות הנעות שלהם הפוכות משלנו!

עוד משהו מגניב שגילינו כאן, זה שאנשים באמת מסתובבים עם הגלימות השחורות, כמו אלה ששמים בהארי פוטר. בארוחות רשמיות של הקולג'ים ובאוניברסיטאות וגם בטקסים.

לאט לאט אנחנו מגלים שכל מה שראינו בהארי פוטר- פרט חלק הבדיוני, באמת קיים. הסמלים של הקולג'ים, הגלימות, חדרי האוכל והטקסיות של הבריטים... כל זה אמיתי!Smileys

לאחר הטיול בעיר, הלכנו לפארק ושיחקנו dodge ball,  שזה בעצם כמו מחניים רק עם כמה כדורים. מה שהופך את המשחק להרבה יותר מאתגר ומצחיק...

לאחר מכן חזרנו הביתה...
ואני אומרת "הביתה" כי ככה הילדים אומרים פה, " באיזו שעה חוזרים הביתה?" ואז כולנו צוחקים כשאנחנו קולטים שהמגורים פה מרגישים ממש כמו בית:)

בערב אכלנו פיצההה וגם מי שרצה הדליק נרות / השתתף בקידוש. היה לנו יין ( fake wine  כמובן), חלות ואפילו חומוס! Smileys

החברים מחו"ל שמו חומוס על הפיצות וזה היה כל כך מצחיק! Smileys

אחר כך היתה פרידה משלושה חבר'ה  שעוזבים בשבת..
:( היה מרגש ועצוב!

הפגנו אתSmileys העצב בתחרות כישרונות צעירים שכללה בעיקר שירים וריקודים.
הילדים ממממש מוכשרים, וגם הצוות המקומי- המורים, המדריכים ואפילו מיילס המנהל, פצחו בשירים תוך כדי נגינה בגיטרה.

היה ערב מרשים ביותר שהסתיים לו בראפ ברוסית! מפתיע ביותר!
ביום שבת אנחנו נוסעים מהבוקר לוינדזור, נחזור רק בערב. לא להתגעגע אלינו יותר מדי... ;)

בגלל חוסר אינטרנט נורמלי בדרכים, אעלה לכם תמונות ביום ראשון!