מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק שלושה שבועות - 07.7.2013

זה לא נגמר, זה רק הסוף

בפעם האחרונה- שלום לכולם מאנגליה הקרה והגשומה!!

 

כן כן,הגענו לסיומם של שלושה שבועות/שבועיים מטורפים, מלאי חוויות סיפורים רגשות וטיולים. כמתנה מאנגליה קיבלנו מבול שוצף , מטריות ורוחות מנשבות.. יש בזה סימליות- אולי אנגליה עצובה שאנחנו עוזבים?

 

נתחיל מהתחלה. היום יום שבת, סוף שבוע, לא כל כך רגועSmileys ... יצאנו בבוקר אחרי ארוחת הבוקר לשני יעדים שונים. כפי סיפרנו לכם אתמול קבוצת השבועיים יצאו לאוקספורד המהממת שם הם ביקרו באוניברסיטת אוקספורד, באתר בו צילמו את הארי פוטר ועליסה בארץ הפלאות, , ביקרו במקום שבעבר שימש לעינויים וכיום הוא מלון 4 כוכבים, עשו שופינג, אכלו וחזרו שמחים ומאושרים:)

 

 

קבוצת השלושה שבועות נסעה לסטון-הנג', אתר מיוחד מאוד אליו נוהרים אנשים מכל העולם- והיו שם כמויות של אנשים! מדובר באבנים עצומות המסודרות בצורה ייחודית שנראית מתוכננת היטב. אך האמת היא שאיש לא יודע מדוע הן שם, מדוע הן מסודרות כך, והכי חשוב- איך הן הגיעו לשם??? מדובר על לפני 3000 שנים, לא היו ממש מכונות שיעבירו אותן.. שמענו הדרכה והצטלמנו. לאחר מכן נסענו לעיר שנקראת "bath"- כמו אמבטיה. מדובר בעיקר עתיקה מאוד, מיוחדת ופיפייה, שבה המבנים עשויים מאותה אבן הנקראת "בת'" , גם כיום. בנוסף זו העיר שבה יש מעיינות חמים יחידים טבעיים בכל אנגליה. עשינו שם סיור רגלי בכל העיר, אכלנו קנינו התפעלנו בלי סוף!

 

 

לאחר הסיורים הארוכים חזרנו בגשם לשיפלייק שם חיכה לנו ברביקיו אחרון.. יאמיSmileys

כל התחושות היום הן של התרגשות , פרידות, וצפייה לחזור לצד רצון עז להשאר רק לעוד קצת.. עברנו המון והיום בערב נשב עם הילדים לסכם את החוויות, ניתן להם זמן להפרד מהחברים מכל העולם ולהחליף פייסבוקים וכו'.

 

 

בנוסף יהיה טקס סיום הלימודים והענקת תעודות על הצלחתם במבחנים. אקטיביטיס אחרונים, ארוחת ערב אחרונה, מוזר שלהכל פתאום יש תוספת אחרונה, לא?

 

 

מקווים שאתם ההורים מתרגשים כמונו, כי היה זה קיץ בלתי נשכח :)

מזכירים לכם ב29/7 , יום שני בישראלי בשעה 6:30 בבוקר להמתין לילדים בשדה התעופה בארץ.

אנחנו מגיעים בקרוב! נתראה.

 

דש אחרון מאנגליה, לילה טוב לכולם,

ליאור וניצן

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה