מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק שלושה שבועות - 07.7.2013

שתי קבוצות,שני סיפורים,מחנה אחד- שיפלייק המאוחד

שלום לכולם!

 

כרגע בשיפלייק נמצאים 31 ילדים ושתי מדריכות המייצגים את ישראל בגאווה.

 

היום הראשון של קבוצה אחת והיום התשיעי של הקבוצה השנייה, עברו בנפרד ברובם, אבל ביחד בדברים החשובים: אוכל וקריוקי.

מעלילות הקבוצה של ליאור:Smileys

 

התחלנו את היום בשיעורי אנגלית. פעם ראשונה שבסוף השיעור אני לא רואה פיהוקים ועיגולים שחורים מתחת לעיניים- אלא חיוכים וסיפורים שהשיעור היה מוצלח! שיעורי בוקר כנראה מתכון מנצח. יש עוד קצת מעברים בין הרמות שצריך לבצע, אבל מחר נסדר את העניינים.

 

בארוחת צהריים היו לנו טורטיות מעולות, ושוב אני חייבת להגיד כל הכבוד למטבח. אחרי ארוחת הצהריים והרבה "מינגלינג" של שתי הקבוצות: הרכילות, הסיפורים, החלפת חוויות, היכרויות חדשות וכו'.. היו להם אקטיביטיס. אבל מכיוון שהיה יום חם במיוחד והוחלט על בריכה וטניס. היה מי שעבד קשה והזיע במשחק, ומי שרבץ בבריכה ושיחק במים. אני הצטרפתי לקבוצה הרובצת. החום כאן לא יאמן וכולם כאן מספרים לנו כל הזמן שזה הכי לא אופייני לאנגליה ושבדרך כלל יש אולי 4 שבועות בשנה שהם כאלה חמים. ואיזה קטע- הפעם הם בדיוק בזמן שאנחנו כאן! מזל? חבל? אתם תחליטו.

 

אחרי הפעילויות מקלחת וארוחת ערב שכללה (אני חייבת): ריזוטו פירות ים ולקינוח : מבחר פירות העונה ביניהם אננס, אבטיח, מלון ותותים. אז שלא יתלוננו לכם שם על האוכל!

 

עכשיו הילדים נמצאים בקריוקי, יש כמה שכבר הביכו את עצמם- סתםם היו אדירים ועלו לשיר! והשאר מתפדחים. אבל מה שחשוב הוא שפתחנו כאן שבוע שני בחיוך.

 

מעלילות הקבוצה של ניצן:

אז אחרי הלילה הראשון,התעוררנו הבוקר יותר מעודדים ומוכנים להתחיל את השבועיים שלנו על צד ימין :) הבוקר התחיל אחרי ארוחת בוקר במשחקי ספורט-היכרות ולמרות החום הכבד,,הילדים ממש נהנו וכבר נהיו פופולאריים מאוד בעיני כל המסתכל!

 

אחרי ארוחת הצהריים,המבחן המחלק לקבוצות. אתם כבר יכולים לנחש שחלק התרגשו מאוד וחלק חששו מאוד אבל עברנו הכל בשלום ומחר כבר נדע את החלוקה לקבוצות.

 

אחרי הארוחת ערב,היה ערב קריוקי כיפי ושמח מאוד! כיכבו בשירתם:לירון,איריס,אושרת ואורן.. אור ומאיה גם היו אמורות לעלות לשיר- מקווה שהם לא השתפנו ;)

 

אנחנו בדרכנו עכשיו לשיחות סיכום לפני שינה,אין ספק שהילדים מתחילים להסתגל ולהתרגל ולאט לאט הכל הופך להיות כמעט כמו בבית Smileys

 

מחר כבר נקבל את החלוקה לקבוצות אנגלית ובבוקר יהיו עוד פעיליות וספורט וכמובן- הבריכה!

הילדים שולחים לכם ד"ש חם ונשיקות!

 

נתעדכן מחר,לילה טוב

ניצן וליאור

 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה