מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק שלושה שבועות - 07.7.2013

ראשון רגוע בשיפלייק

שבוע טוב לכולם!

 

אנחנו כאן בשיפלייק מסיימים יום שכולו מנוחה..

 

כיוון שהיום זה יום ראשון (חופש באנגליה) ויש קבוצות שעוזבות וקבוצות שמגיעות, היה זה יום רגוע במיוחד שהתחיל בארוחת בוקר מאוחרת (9:00) , והתגובות מהילדים: תודה ליאור !!!! שמחתי לקחת על כך את הקרדיט ולהגיד שפשוט יש לי מצב רוח טוב, אבל האמת שזו פשוט השעה של ארוחת הבוקר של יום ראשון.

 

אחרי הארוחה הבנים הלכו לשחק כדורגל, הבנות שיחקו בווי, חלקנו ישבנו על הדשא ופשוט דיברנו וצחקנו. כך עד ארוחת הצהריים. לאחר הארוחה הלכנו לבריכה, שיחקנו שם בכדור והשתזפנו. המזג אוויר שזכינו לו ממש לא אופייני לאנגליה וזה ממש מדהים! כמובן שכל היום לווה במתח וסקרנות לגבי הגעת הקבוצה השנייה..

 

אחרי הבריכה והעייפות המפתיעה שבאה אחריה הלכנו לאכול ארוחת ערב, למרות שחלק העדיפו להזמין פיצה. עכשיו חלק נמצאים בחדרים, או בסרט שמקרינים, חלק גם במגרש בטורניר פוטבול.. האווירה היום של מנוחה והרגעות לקראת שבוע חדש שמתחיל.

 

זהו, זה היה יום של צבירת כוחות! אז איך אנחנו בכל זאת עייפים כל כך? קבוצות חדשות מגיעות ואני מקווה שזה אומר עוד הרבה הזדמנויות להיכרויות חדשות ולחברים נוספים. אני תמיד אומרת להם שהקיץ הזה זה מה שהם עושים ממנו, ואני מקווה ששכל אחד מהם יעשה עוד יותר כדי להתחבר להכיר וללמוד אנגלית!

 

אני בינתיים מחכה לקבוצה השנייה בציפייה.

 

בברכת שבוע מוצלח,

ליאור

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה