מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק שלושה שבועות - 07.7.2013

אוקספורד היר ווי קום!

שלום לכולם בארץ הקודש!

 

הנה עומד להסתיים השבוע הראשון שלנו כאן, והספקנו לחוות קשיים  ובכי, געגועים , רגעים מצחיקים, ריקודים, שירים, משחקים, והמון התנסויות חדשות.

 

היום קמנו מוקדם במיוחד, היה קצת מרמור אבל כולם להפתעתי- הגיעו בזמן. אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו לדרך לאוקספורד באוטובוס קומותיים! הגענו לאוקספורד (העיר) והתחלנו את הסיור שלנו בבניין עתיק ששרד את מלחמת העולם השנייה כיוון שהיטלר חמד את אוקספורד כעיר התיישבות עבור הנאצים.. מעניין לא?! בהמשך עברנו בקולג' אוקספורד ובמקום שבו צילמו את הארי פוטר ואליס בארץ הפלאות,. היינו ליד אחת מ-6 הספריות הגדולות ביותר באנגליה המכילה 5.5 מיליון ספרים ולמעשה עותק מכל ספר שנכתב אי פעם באנגליה.

 

היה חום אימים וכולם קנו גלידות. המשכנו לסיור בבניין העתיק ביותר שניצב באוקספורד- בן למעלה מ-1000 שנים! ראינו את מה שהיה בעבר בית כלא לאיסירים ומקום תלייה, וכיום הוא מלון 4 כוכבים!

 

לאחר הסיור יצאנו לזמן חופשי לקניות והסתובבות בעיר העמוסה קבוצות. כולם חזרו עם שקיות וחיוך ענק על הפנים. חזרנו לאוטובוס קומותיים המגניב שלנו עמוסים ומרוצים ונסענו חזרה לשיפלייק, שם חיכה לנו ברביקיו! אכלנו, ורצנו למקלחות.

עכשיו הילדים שרים מחוץ לחדר שלי ובקרוב הם ילכו לפעילות ערב, כשהיום יש להם "ביג צ'יף" שזה בעצם משחק מחבואים ענק של כל המחנה עם רמזים וכל מיני שדרוגים נוספים.

 

מחר יטרפו אלינו עוד 22 ילדים ונהפוך לקבוצה ענקית! כך שממחר.. סיפורים אחרים לגמרי! שיפלייק שבועיים-מחכים לכם!!!

 

דש לכל המשפחות, הילדים מוסרים לכם נשיקות ואהבה. בברכת שבועיים מצויינים שיהיו לכולם,

 ליאור

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה