מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק שלושה שבועות - 07.7.2013

מחר שבת מחר שבת שבת מנוחה?? לא פה!

אז מה היה לנו היום?

 

נתחיל בזה שקמנו לארוחת בוקר המצוינת הרגילה ומזג האוויר היה קר במיוחד. חשבנו שזהו, סוף סוף חורף! המשכנו משם לאקטיביטיס שכללו הפעם גם משחקי רוגבי , כדור, וריצות על הדשא, אבל גם את  משחק ה"ווי"- למי שלא מכיר מדובר בדמויות הרוקדות לצלילי שירים מוכרים ומגניבים על המסך בעוד כל הילדים רוקדים לפי התנועות. באופן אישי ממש התלהבתי וגם הבנות, כיף להתחיל את הבוקר בריקודים!

 

בהמשך הייתה ארוחת צהריים מיוחדת, סוף סוף היינו אנגליים למופת ואכלנו פיש אנד צ'יפס!

אם חשביו שיעורי אנגלית. אם חשבנו שנרזה בטיול הזה- טעינו :)

 

אחרי מנוחת צהריים קטנה שחלק מהילדים ניצלו לשינה חטופה, היו שיעורי אנגלית. האמת, זה לא קל ללמוד בשעות הצהריים , בזמן שמזג האוויר הספיק להתחמם בינתיים לשרב, ולהתרכז בלימודי אנגלית. אבל רק ככה לומדים!

 

אחר כך כולם כבר היו עסוקים במה ילבשו למסיבה הערב, אבל אני התרוצצתי בין הכספת לטבח. צוות המטבח המקסים נתן לנו חלה, נרות וקנקן מיץ ענבים. כולם התקלחו והתיישבנו לעשות קידוש- שהיה למעשה טקס קבלת שבת שנתן אווירה משפחתית לכולם, ולא משנה דת או אמונה.

 

ישבנו יחד, ברכנו, הרמנו כוסית לחיים, והרגשנו, האמת, שאנחנו הרבה יותר משבוע ביחד. וזה קצת עומד להשתנות. ביום ראשון מצטרפת קבוצה גדולה והילדים קצת חוששים מה יקרה לתא הקטן שבנינו פה. אבל אני בטוחה שכל המרבה הרי זה משובח- ואנחנו נהיה פשוט משפחה גדולה יותר!  אחרי ארוחת הערב כולם ברחו לי למראות, לאיפור ולהתגנדרות. ב20:15 הצלחתי איכשהו לגרד את החתיכים והחתיכות מהמראות ושלחתי אותם למסיבה. הם קיבלו צמידים זוהרים ושם השארתי אותם..

 

מחר אנחנו נהיה באוקספורד, ומצפה לנו יום ארוך!

וחוצמיזה, גם אני רוצה לרקוד!

 

אז נסיים כאן בברכת סוף שבוע רגוע לכולם,

 

 ליאור

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה