מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק שבועיים - 14.7.2013

רביעי של שופינג וכיף!

ערב טוב לכולם!

 

לא הספקנו לספר לכם את כל מאורעות הלילה של אתמול.

מסתבר שבמקביל  למשחק ה"דגל" שהתנהל במגרש,נערכה מסיבת פיג'מות חגיגית באולם האירועים.

בצד אחד של האולם, המדריכות הבריטיות עשו תסרוקות חגיגיות לבנות, בצד השני היו מלא לקים צבעוניים שכמובן נצצו על בנותיהן של כל בנות המרכז וברקע התנגנו סרטי בנות קלאסיים. מלא בנות מכל העולם בחדר אחד - פשוט סיבה למסיבה!

 

הבוקר התעוררנו ליום קריר,החבר'ה כבר מגיעים לארוחת בוקר עם ארוך והקרירות נמשכה יותר מ 10 דקות שלמות! אפשר להגיד בניצחון- שברנו את החום! Smileys

 

בקבוצה של ניצן - הבוקר התחיל בשיעורי אנגלית..

השבוע אם לא ציינו,הוחלפו המורים על מנת שהילדים יוכלו לקבל זוית אחרת של שיעורי האנגלית וראייה שונה, למרות שהיו כאלה שקצת נקשרו למורה הקודם / הקודמת.. ה

 

חבר'ה מקבלים באהבה את שיעורי האנגלית האחרונים ומחר כבר ייערך מבחן מסכם על מנת לראות מה חדש :) לאחר ארוחת הצהריים, הוצאנו כסף מהכספת ונסענו למתחם הקניות של רידינג - להתאווררות וזמן קניות! 

מדובר ברחבה יפהיפייה מלאה בכל החנויות שרק אפשר לדמיין, נגני רחוב וכמובן בתי קפה לאורך השדרה.

 

את הטיול ליווה מזג אויר נעים ואירופאי ולאחר הזמן המוקצב הגיעו כולם שמחים, מאושרים ומתחדשים! Smileys.

 

בקבוצה של ליאור - הבוקר התחיל הפוך דווקא, לאחר ארוחת הבוקר נסעו החבר'ה ליום כיף בלונדון בקניון הגדול ביותר  שנקרא ווספילד שופינג סנטר  ! בגודל של 30 מגרשי כדורגל! הקניון מדהים, מלא בספות,חנויות מותגים וחנויות יוקרה כך שאפשר למצוא ממש הכל!

 

תאמינו או לא,אפילו ראינו שם דוכן לטיפול שיניים! אין ספק שכל הקדמה נובעת מעצם הקמתו של הקניון ב 2008 בלבד!  לאחר מכן, חזרנו לארוחת צהריים והעברנו את חצי היום השני בשיעורי אנגלית וגם כאן, החבר'ה ממש מתרגשים לקראת המבחן המסכם מחר.תחזיקו לכולם אצבעות ;) 

 

הערב צפוי לשתי הקבוצות טורניר כדורסל מאתגר ובסוף היום נתכנס כולנו לתרוך לקראת מחר.

 

מה צופה לנו מחר אתם שואלים?  ה-ערב שלו כולם מחכים.

מיד אחרי ארוחת הצהריים נצא למוזיאון המפורסם מאדם טוסו, הילדים כבר מכינים את המצלמות. אך החגיגה האמיתית תגיע מיד אחר כך שנתחיל את דרכינו לכיוון התאטרון ונראה מחזמר - חויה אנגלית מיוחדת במינה! 

 

דש  חם ונשיקות מהילדים Smileys

ליאור וניצן

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה