ברייטון 30.6.2013

לונדון !!!

שלום לכם הורים יקרים! Smileys
ערב נהדר כאן אצלנו אחרי יום מטורף בלונדון!

אז מה עשינו היום ?
קמנו קצת מוקדם מהרגיל, אכלנו ארוחת בוקר, קיבלנו ארוחות צהריים ארוזות ויצאנו אל מסענו המופלא אל העיר!Smileys
התחלנו בשייט מדהים בנהר התמזה בו חלפנו ממש על פני כל העיר וראינו המון מקומות מופלאים: גשרים היסטוריים ויפייפיים, התיאטרון הלאומי, בית שייקספיר העולמי, הבניין הכי גבוה במערב אירופה ועוד... כשלבסוף סיימנו ליד בניין הפרלמנט והביג בן המרהיב!
Smileys במסע רגלי מהמם בעיר גילינו המון מבנים מרהיבים והמוני אנשים נלהבים, עברנו גם דרך בקינגהם פאלאס, פארק המלכה וכיכר טרפלגר עד שהגענו לכיכר קובנט - שם - איך לא - התרעננו בשופינג :)

מזג האוויר האיר לנו פנים ואף האיר חזק מאוד - וסוף סוף שמש מרהיבה!Smileys

הגענו חזרה לברייטון רצוצים אך מרוצים, אכלנו ארוחת ערב והשווצנו בכל מה שקנינו (בעיקר לעצמנו אבל לא שכחנו הרבה מזכרות גם בשבילכם!)

עכשיו אנחנו בפעילות ערב מקפיצה ותחרותית, אוגרים אדרנלין לקראת יום הלונה פארק המטורף שמצפה לנו מחר!Smileys

עד מחר,
אוהבים,Smileys
הלונדונים ליום אחד :)

נ.ב. - אחרי שבוע מייגע של מיליון נסיונות ואי הצלחות Smileys- מקוות שהצלחנו סופסוף לצרף תמונות! :) Smileys