Brunel בוגרים 21.7.2013

ביי אנגליה..עוד רגע בבית!!

שלום לכולם בפעם האחרונה,
ברגעים אלה אנחנו מסיימים את יום שבת האחרון באנגליה , הולכים לישון ומחר בלילה טסים לישראל  Smileys!

לפני שנספר לכם על היום המדהים שהיה לנו היום, רצינו לספר לכם שאורין ויעלי המקסימות שלנו אתמול בטקס סיום קיבלו תעודת הצטיינות ואנחנו גאים בהם מאוד!!

ונמשיך להיום ... היום טיילנו בעיר אוקספורד המדהימה! ביקרנו בכל הקוליג׳ים המפורסמים באוקספורד ואף עברנו סיור בטירה של המלכה ויקטוריה! הסיור הועבר ע״י המלכה אליזבת ששלטה בארמון לפני המאה ה-11. היא סיפרה לנו על השלטון של המלכה ויקטוריה השתלטנית שהשליטה טרור באנגליה של המאה ה18.. ראינו את מקום התלייה של האסירים ואת החצר המקורית של התקופה הוויקטוריאנית- בתקופה שאוקספורד הייתה אוקספורדיה ומרכזה של אנגליה,. ראינו גם את הספרייה הכי גדולה באנגליה ואת הכיכר המרכזית וכמובן שהיה לנו גם זמן חופשי לרכישות נוספות ומזכרות מהעיר המרהיבה!!

מאוקספורד חזרנו חזרה לרדינג למרכז האהוב שלנו לארוחת ערב, התארגנות
וערב סרט.
מהערב סרט המשכנו למסיבת פרידה מהקבוצה והמדריכות הדס וקרן שליוו אותנו במשך השבועיים האחרונים!!
המדריכות הכינו לנו ערב מרגש, קבלנו תמונות של הקבוצה, אכלנו עוגה וחטיפים והרמנו כוסית לסיום הסאמר סקול המדהים הזה!!  Smileys

אז הורים יקרים שוב המון תודה על ההשקעה והמתנה המדהימה שהענקתם לנו!!  Smileys

ועכשיו לפרטים היבשים אך החשובים:
אנחנו טסים חזרה הביתה מחר בלילה בשעון ישראל בשעה 1:30
הנחיתה בארץ היא ביום שני 5.8.13 בשעה 06:30 חשוב לשים לב לשעה ולתאריך! הטיסה שלנו - LY 314.
נא לעקוב אחר השינויים..

אז מתראים ממש עוד מעט, כבר לא יכולים לחכות!!

ביי אנגליה - ישראל אנחנו בדרך!!