Brunel בוגרים 23.7.2012

אין כמו סוף שבוע בסאמר סקול !!

יומן מסע  – הנה אנחנו באים... Smileys

אתמול הילדים היו כרגיל בשיעורים ופעילויות. היה מאוד כיף ובין הפעילויות הייתה פעילות מאוד יצירתית שהשתתפנו בה כולנו ביחד.

הפעילות הייתה מבוססת על משחק "הרמז" הידוע והיינו צריכים לעבור בין תחנות מגניבות כדי למצוא מי ה"רוצח". בין התחנות: הצנחת ביצה בלי שהיא תישבר, זיהוי שירים, תחרות נשיפה בקשים, קפיצה בחישוקים ועוד...  Smileys

בערב, איך לא, עשינו קידוש ביחד עם כל הקבוצה והיה מרגש. Smileys

הקידוש מקבל משמעות נוספת כשאתה רחוק מהבית והילדים כבר אומרים שהם מתחילים להתגעגע. אז כשהם חוזרים ואומרים לכם שהם כבר ילדים גדולים ומסתדרים לבד, תזכירו להם שאי שם באנגליה הם התגעגעו אליכם מאוד. אנחנו העדות לכך ! Smileys

אחרי הקידוש הלכנו למסיבת הדיסקו בערב. Smileys

הילדים נהנו מאוד, רקדו בטירוף (וגם אנחנו) וכולנו מחכים למסיבה הבאה בשבוע הבא.

היום נסענו ללונדון. מרכז העיר היה סגור  לרגל הפתיחה החגיגית של האולימפיאדה אז הכרנו לפרטי פרטים איזור אחר בלונדון והוא... "ווסט פילד"  – מרכז הקניות הגדול ביותר באיזור.

הילדים רצו ממקום למקום, קנו מתנות לעצמם ולאחרים והודיעו לנו אחרי הקניות שהם כבר לא צריכים כביסה !!! חמודים.  אחר כך גם ביקרנו בשוק המקומי ומשם חזרנו עייפים ומרוצים למחנה.

מחר אנחנו נהיה בלונה פארק האדיר ביותר באנגליה וכולנו מתרגשים.

נעדכן אתכם מחר.

נ.ב

שנינו כבר ממש אוהבים את כולם וכבר מרגישים שיהיה לנו קשה להיפרד מהם בהמשך ולהחזיר אותם אליכם...