Bath אנגלית ופעילויות 15.7.2012 - שלושה שבועות

בריסטול...

שלום שלום לכולם

רק רצינו לעדכן מה קורה בממלכה ולא רק בענייני אולימפיאדה (וכן גם אנחנו יודעים שאריק זאבי
הפסיד תוך 43 שניות).

קודם כל בענייני מזג אויר היום היה אחד הימים הגשומים שחווינו כאן מה שאומר שהמטריות
נפתחו ולמי שלא היה התחיל לרוץ במהרה.

אבל לפני שנתחיל לספר על היום נספר על הפעילות אתמול....

הבנים הלכו ושיחקו כדורגל עם האיטלקים והקזחים והבנות הלכו לפעילות ובה הם התחלקו לקבוצות
יעל שי קטיה ויהלי נבחרו להוביל את הקבוצות שרק הם מדברות היד של יעל ויהלי הייתה על העליונה
והופ עברנו לשחק העיירה לנסות להבין מי הרוצחות בכנופיה. ואל נשכח את משפחת אדמס שכיכבה והפזמון
נשאר בראש לפחות עד השינה..

כולנו היינו עייפים והלכנו לישון במהרה חוץ מעדן שעלתה לחדר של הבנות ודיברו לאור הלבנה.

בבוקר קמנו וקבוצה אחת יצאה לבריסול למוזיאון בנושאים שונים ומעניינים ומשם לפרימרק
החוויה בהתגלמותה
וזהו חזרנו לשיגרה ואז שוב התהפכו היוצרות והקבוצה שלמדה בבוקר יצאה לבריסטול לאותה
חוויה של מוזיאון ופרימרק...

בערב למרות שמזג האוויר טיפה מבאס יש מסיבה שבה נתחיל לחדוג את השיבה הביתה !!!

מחר סיבה למסיבה (מור כבר שבוע מחכה) ערב כשרונות צעירים ואנחנו מככבים.