רויאל סקול 15.7.2012

יום אחרון מושלם ! וכבר מתחילים את הדרך הביתה

שלום לכולם !

אז הנה כבר קרוב לסיומו היום האחרון שלנו בסאמר סקול, והאמת שלא יכולנו לבקש יום אחרון טוב ממנו. Smileys
היום אחרי ארוחת הבוקר עלינו לאוטובוסים, ונסענו לתחנת הרכבת שאיתה נסענו ללונדון. כשהגענו התניידנו ברכבת התחתית, כי בשל האוליפידה רחובות רבים היו סגורים, והיו פקקים מטורפים! היו איתנו הרבה אנשי צוות מהמרכז על מנת לדאוג לשלום וביטחון הילדים- והכל הלך נהדר! הילדים מאד נהנו מחווית הנסיעה באנדרגראונד, וגם ברכבת. Smileys

הסיור שלנו בלונדון התחיל בדרך אדירה - שיט על התמזה ותצפית לכל האתרים הגדולים (כמו בית הפרלמנט, גשר לונדון, לונדון איי ועוד) הילדים מאד נהנו בשייט, וצילמו המוון תמונות. Smileys
אחרי השייט המשכנו בסיור רגלי, בו ראינו מקרוב את בית הפרלמנט, את הארמון, את הביג בן ואת נופיה ומבניה המרהיבים של לונדון.

היעד הבא שלנו היה רחוב אוקספורד, בו ניתן לילדים זמן חופשי, להסתובב ולספוג את האווירה, לשם הגענו גם באמצעות האנדרגראונד - הדרך הכי נוחה ומהנה להסתובב בעיר :)

אחרי הזמן החופשי באוקספורד סטריט, נסענו לWEST FILED, שם אכלנו, ובילינו את שאר הזמן שנשאר לנו.
את הדרך חזרה גם עשינו ברכבת, ומתחנת הרכבת אסף אותנו האוטובוס חזרה למרכז.
כשהגענו לכאן, החבר′ה רצו לציין את היום האחרון, אז ישבנו יחד וחגגנו עם פיצה את הערב

עכשיו חלקם ישנים, וחלקם באריזות אחרונות..
מחר אנחנו קמים מוקדם ביותר- ב- 5:45 האוטובוס שלנו כבר יוצא לשדה התעופה, וכזכור הטיסה שלנו היא
בשעה 12:20. אנחנו צפויים לנחות בישראל ב-19:15, והמספר טיסה שלנו הוא LY214.