רויאל סקול 15.7.2012

היום היה לנו יום אדיר בפארק השעשועים תורפ פארק

היי חבר′ה !

היום היה לנו יום אדיר !

יצאנו בסביבות 9 בבוקר לטורפ פארק שהוא פארק שעשועים ענק במרחק שעתיים וחצי נסיעה מאיתנו, אבל שווה את הנסיעה.

הילדים התלהבו מאד ממבחר הרכבות המטורפות שיש בפארק והאטרקציה השנייה בגודלה הייתה הבורגר קינג שכולם ציפו לו בכליון עיניים.
חלק מהחבר′ה עלו על מתקנים רגועים יותר כמו מתקני המים, אבל כולם בהחלט נהנו.

לא מזמן חזרנו למרכז, עייפים מעט, והתוכניות שלנו להערב הן בעיקר לשבת ולהירגע, חלק הולכים לצפות בסרט, ואולי יתקיים גם משחק פינג פונג קצר..

ומה עשינו אתמול.... ?
אז אתמול היינו בקיימבריג′, שהיא עיר בה אוניברסיטה מפורסמת ביותר. אנחנו עברנו סיור בקינג קולג′, אחד המפורסמים והגדולים שבמתחם.

הילדים אהבו את הציוריות של העיר, שמתבטאת בבנייה ונוף כאילו מספר. צולמו המון תמונות, ותשמחו לשמוע שכמה ילדים הודיעו לי על כוונתם לנסות ללמוד שם ! :)

טיילנו בכנסייה של האוניברסיטה, והסתובבנו בין בנייני הכיתות. אפילו ראינו חבורה של מסיימי לימודים שזיהינו לפי הגלימות שהם לבשו שמאד הוסיפו לאווירה. אחרי הסיור הגיע הרגע המיוחל, והילדים שוחררו לזמן חופשי ולקניות. היה הרבה זמן לקניות, ואכן הרבה נרכש :) שמחים מרוצים ושבעי מקדולנד′ס עלינו על האוטובוס וחזרנו למרכז.

בערב הילדים היו במצב רוח חברתי, אז ישבנו כולם יחד, הבנים שיחקו פוקר והבנות פיטפטו, וחלקן השוויץ ברכישות החדשות :)

לשמחתנו מזג האוויר הולך ומשתפר - היום היה אפילו חם בפארק שעשועים ! וכך גם צפוי להימשך.

מחר צפוי לנו יום לימודים, וכבר למחרתיים מתוכנן הטיול הבא - לונדון !.
אז אנחנו נהנים, אפילו אגלה לכם שחלק מהילדים כבר אמר לי שהם רוצים להישאר יותר...!