בידלס 22.7.2012

היום השני באנגליה

שלום לכולם !!

אני מקווה שאצלכם הכל בסדר, אצלנו שמח ומלא חוויות  !
אחרי הטיסה, נחתנו באנגליה הירוקה...
מהשדה עלינו לאוטובוס שלקח אותנו ישירות למחנה, שעה וחצי של נסיעה מלאת נוף...
ואחרי כל הנסיעות, סוף סוף הגענו למחנה !!!

בהתחלה היה קצת מוזר לתקשר באנגלית עם המורים והמדריכים, אבל מהר מאוד כולם התחילו לדבר עם המדריכים אנגלית.

אחרי שקיבלנו את החדרים, אנה, אחת המורות, עשתה לנו סיור ברחבי בידלס  - ראינו את הכיתות, מגורי הבנות, הבנים, הבריכה, מגרשי הספורט ומה לא. אין ספק שבידלס זה מקום מדהים, הכל מסביב ירוק עם בניינים מיוחדים (מצורפות תמונות).

לאחר הסיור, הלכנו לארוחת ערב חגיגית לכבוד היום הראשון במחנה- ערב ברביקיו !!!
אחרי ארוחת הערב הלכנו לראות סרט.

בסוף היום, הילדים הלכו לחדרים וכבר התחילו להתחבר עם שאר הילדים מארצות אחרות שישנו בחדרים שלידנו... הבנות שוחחו ושיחקו עם בנות מספרד ואפילו שרו וניגנו ביחד בגיטרה שאורית הביאה !!

אחרי היום הארוך כולם  היו עייפים אך מרוצים...

בבוקר של יום שני (עמית גריסרו השקים מוקדם עוד לפני שכולם קמו ועשה ריצת בוקר מסביב למחנה !!!) קמנו לארוחת בוקר נחמדה ביותר ולאחריה הגענו לכיתות בפעם הראשונה. הילדים עברו מבחן רמות שכלל מבחן בכתב ובעל-פה.

אחרי המבחן המורות עשו משחקי היכרות בין הילדים כדי להתחיל להכיר עוד לפני שמתחילים הלימודים.
אחרי המבחן הייתה ארוחת צהריים והפסקה ואחריה התחלקנו לפעיליות ספורט שונות- טניס, בייסבול, פוטבול, כדורגל.. הילדים מאוד נהנו לשחק עם שאר הילדים מהארצות השונות...

בנתיים הכל עובר בנעימים, הילדים כבר מגובשים ומתחילים לתרגל את האנגלית עם כל מי שרק מזדמן בדרכם...

עוד עדכונים בהמשך, תהנו מהתמונות !!