בידלס 08.7.2012

יום ראשון בלימודים

שלום לכולם,

אתמול היו השיעורים הראשונים בכיתות שנבנו בהתאם למבחן הרמות ביום שני. אנחנו הינו שם עם ובשביל התלמידים בהפסקה בין השיעורים.  Smileys  כצפוי חלק מהילדים יצאו לא מרוצים מהרמה שלהם ולכן אנחנו הינו שם איתם.  אנו מודעים לכך שמבחן אחד איננו מראה את היכולות של התלמידים וכך גם לא שיעור אחד. לכן הרגענו את התלמידים ואחרי שהקשבנו וכתבנו את כל הבעיות הסברנו להם שהמטרה שלנו היא שהם ילמדו אנגלית ויהנו ואנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה !

אנחנו העברנו את בקשותיהם לצוות והובטח לנו שהכול יטופל.  הסברנו לילדים שכדי שזה יקרה הם צריכים לתת עוד צ′אנס ולהיות בעוד יום אחד של לימודים (שני שיעורים) על מנת שיראו איך הם מרגישים בכיתה.
בנוסף חשוב שהם יפגינו את כישרונם ויכולתם בפני המורים ובעזרת שילוב של כל אלו נוכל להגיע לתוצאה הטובה ביותר ולשיבוץ הנכון ביותר עבור כול תלמיד.

אחרי הפסקה קצרה ועידוד מאיתנו הילדים חזרו לשיעור נוסף ובסופו רובם יצאו מעט יותר מעודדים.   אחרי ארוחת הערב היה לנו זמן גיבוש של הקבוצה הישראלית והלכנו ל- שחיה לילית !!!! Smileysהילדים שלא רצו היו בערב סרט או שחקו מחניים עם הילדים משאר הקבוצות.

הבוקר קמנו בהפתעה Smileys  ומוקדם מהרגיל מאזעקת שריפה. העם האנגלי לחוץ מאוד משריפות בגלל השריפה הגדולה בלונדון לפני 200 שנה וניתן לראות את הצלקות של זה עד היום ! לכן, יש כול כמה מטרים דלתות ענקיות וכבדות ו.. תרגילי שריפה !
אז בשעה 7:00 בבוקר  Smileys כולנו קפצנו לדשא והוכחנו פעם נוספת שהישראלים הכי יפים ! גם בפיג′מות !!

אחרי ארוחת בוקר, במקום פעילויות, נסענו לטיול בעיירה הסמוכה Chichester עיירה עתיקה ומדהימה ביופייה המפורסמת בזכות הקתדרלה היפיפה במרכזה. אחרי סיבוב קצר בעיר ובתוך הקתדרלה יצאנו לשופינג טיים !!! Smileys

כמובן שדבר ראשון שעשינו זה לקנות כרטיסי SIM ופלאפונים (למי שאין פלאפון הכי זול לקנות פלאפון ב 15 פאונד עם 3 שעות שיחה לטלפון קווי בארץ - שווה במיוחד !!!!) ועכשיו כווולם יכולים לדבר איתכם !
כמובן הטלפונים ששלחנו לכם עדין לרשותכם.

חזרנו ישר לארוחת צהריים, הילדים התארגנו וכרגע הם בשיעורים. בערב יש לנו QUIZ NIGHT  ובו כמובן נביא את הכבוד לישראל !!!