שיפלייק 08.7.2012 - שלושה שבועות

טירת ווינדזור

איזה כייף להיות מלכת אנגליה.

לא רק שיש לה יותר מארמון אחד, יש לה בית בובות ענקי עם מיניאטורות עובדות של כל דבר (שואב אבק, מיטות מכוניות ומה לא...). Smileys

היום ביקרנו באחד מארמונות המלכה - ווינדזור, עשינו סיור וראינו גם את הכנסייה.
ב11:30 ראינו את חילופי המשמרות של המשמר המלכותי וזה היה פשוט מדהים.

מסתבר שהם עושים זאת כל יום במשך 200 שנה ולא נראה שהם מתכוונים להפסיק בקרוב.

לאחר הביקור בארמון היה לנו זמן שופינג (מועט אך איכותי) בו הספקנו לקנות מלא דברים מגניבים.

רותם וחן ו... לא פספסו את הטיול ונהננו כולנו יחד מאוד.

את הדרך לארמון וחזרה עשינו באוטובוס קומותיים מדהים והילדים נהנו מאוד מהחוויה.

חלק מהילדים הלכו לחנות פאדג′ מקומית המציעה טעימות חינם של פאדג′ ללא הגבלה ומכל הסוגים (גילינו שזה מתוק כמו מרציפן ושהרוב לא אהבו את זה כלל).

חזרנו לשיפלייק אכלנו ארוחת צהריים והלכנו לשיעורי האנגלית (כל אחד לכתתו).

בערב היה אמור להיות לנו דיסקו אבל בגלל תקלה טכנית הוא נפסק באמצע, לא נורא - כך הה לנו יותר זמן חופשי, אכלנו סנדוויצ′ים עם המון נוטלה כמו שאנחנו אוהבים ישבנו, דיברנו וראינו תוכניות ב TV באנגלית כמובן.

כעת כבר כל הילדים הלכו לישון (כיבוי אורות ב23:00) ומחר מחכה להם יום נוסף של פעילויות, לימודים וחוויות חדשות ומהנות.

יום שבת אנחנו נוסעים ללונדון והילדים כבר מתרגשים מאוד ולא מפסיקים לשאול שאלות.

קרן אור מבקשת למסור לאחיה התאום - אורן, שיהנה בסאמר קאמפ (לפחות כמו שהיא נהנת כאן) ושהיא מתגעגעת.