שיפלייק 08.7.2012 - שלושה שבועות

הנלי / הגעה לאנגליה

היום אכתוב בשני חלקים מכיוון שהקבוצה של השבועיים הגיעה אבל במקביל הקבוצה של השלושה שבועות הספיקה המון.

שבועיים:

קמנו מוקדם מתמיד והגענו לשדה התעופה, חיכינו בתורים עברנו בידוק בטחוני ולבסוף אפילו עלינו על המטוס. לאחר טיסה שעברה נחמד, בא לאסוף אותנו אוטובוס קומותיים מרהיב. נהננו מאוד והרגשנו שעכשיו אנחנו ממש כמו הבריטים.

לאחר נסיעה קצרה הגענו לשיפלייק - מקום מדהים (כמו שרואים בסרטים) והכל כאן ירוק... תענוג לעיניים. התמקמנו בחדרים, פרקנו את הדברים וקיבלנו סיור במקום כדי לדעת איפה כל דבר נמצא.

שלושה שבועות:

הבוקר הילדים זכו לקום שעה מאוחר יותר. הם היו בהלם שכבר שבוע שלם עבר ואנחנו כבר מתחילים את השבוע השני (הזמן עף כשנהנים). התחלנו את הבוקר בארוחת בוקר מאוחרת ולאחר מכן הילדים קיבלו זמן חופשי עד הצהריים אותו ניצלו בחדר המחשבים, משחקי טניס, שיחות וחלקם חזרו לישון.

בצהריים ניפגשנו לארוחת הצהריים ומיד אחריה עלינו על מוניות (יום ראשון מקבלים מוניות - איזה כייף) לכיוון הנלי.

היום הצטרפו אלינו שני מדריכים ולא אחד מהסיבה הפשוטה שכל המדריכים כל כך אוהבים אותנו שהם כולם רוצים לצאת איתנו לטיולים - אין עלינו Smileys

בהנלי היה ממש נחמד - התחלנו בשייט של שעה על התמזה בו נופפנו לשלום לכל האנשים על גדות הנהר והם נופפו וחייכו אלינו חזרה. גילינו שלא מזמן היה ממש איפה שהיינו פסטיבל גדול בו היתה המלכה אבל התרגשנו יותר לגלות שאחד מחברי וואן דיירקשן הופיע כאן בכבודו ובעצמו. הסקיפר היה מקסים ושחר אפילו קיבל כמה שניות להשיט את כולנו. ראינו ברווזים וברבורים וכל מיני עופות לא מזוהים.

כשירדנ מהאוניה אכלנו גלידה והלכנו למרכז העיר לשעתיים של שופינג ונשנושים, לאחר כשעה וחצי בחרו הילדים להגיע לנקודת המפגש ולשבת כולם יחד לדבר לצחוק ולהשוות קניות.

חזרנו לשיפלייק ונחשו מי היו שם? הקבוצה של השבועיים Smileys

ישר התחלנו לדבר ולהתעדכן אחד עם השני. הלכנו לארוחת הערב ולאחר מכן לערב דיסקו. רקדנו לצלילי המוזיקה של הדיג′יי-מדריך שלנו ג′וני ורקדנו ממש עד הסוף.

לאחר הדיסקו נפגשנו בחדר המנוחה ואכלנו סנדוויצ′ים טעימים נפרדנו והלכנו כל אחד לחדרו.

מחר סדר היום מתהפך... הפעילויות יהיו בבוקר והשעורים אחר הצהריים. לילדים החדשים מחכה מחר מבחן קביעת הרמה המפורסם שאחריו יקבע איזה ילד הולך לאיזו קבוצה.