ברייטון 1.7.2012

אולי עוד קיץ, אנחנו ניפגש !

שבוע טוב לכולם !!

וואו פשוט לא ייאמן שזה היום האחרון כאן. הזמן עבר כל כך מהר..

פשוט קשה להאמין שמחר חוזרים הביתה !!!

אתמול היה לנו טקס סיום וקיבלנו תעודות, כמעט כולנו שיפרנו את הציונים שלנו מהמבחן הראשון למבחן האחרון !!

אור מוריה הביאה לנו כבוד ענקי וקיבלה מצטיינת קורס !!

ממש לאחר הטקס הייתה מסיבה, שקצת נהרסה בגלל שהייתה הפסקת חשמל   Smileys  (אבל לא לדאוג - אנחנו ישראלים, וידענו לבקש פיצוי..Smileys)

היום קמנו לארוחת בוקר מוקדמת, ויצאנו ללונדון !!!

כשהגענו ללונדון הלכנו ללונדון איי, שזה הגלגל הענק כמעט הכי גדול בעולם, הוא מורכב ממעין קפסולות גדולות שמהן צופים על כל לונדון וזה מדהים !

אחר כך הלכנו לWESTFIELD - שזה הקניון הגדול ביותר באירופה !! היה ממש שווה לראות ולקנות בכל החנויות הכי שוות פה ..

לאחר מכן חזרנו למרכז בברייטון, לארוחת ערב, ואפילו שהיה אוכל שווה דאגנו שהילדים הישראליים לא יאכלו יותר מדי כי יש הפתעה.. !  ( זוכרים את הפיצוי ממקודם ? קיבלנו פיצות ושתייה לכל הקבוצה !! )

ישבנו כולנו ושבענו מפיצות טעימות, והיה ממש כיף !!

לאחר מכן הלכנו שוב לערב דיסקו, הפעם לא הייתה שום הפסקת חשמל, ואנחנו רוקדים עד עכשיו וממש נהנים !

מחר אנחנו קמים לארוחת בוקר וישר יוצאים לשדה התעופה הית′רו.. מס′ הטיסה שלנו הוא 316 וזמן ההגעה המשוער הוא 22:30 בישראל !