ברייטון 1.7.2012

מאדאם טוסו, מחזמר, וטירת ארודונל..

שלום לכולם !!

היום קלטנו שכבר יום רביעי ונותרו ממש עוד כמה ימים לחזרה הביתה. אמנם מתגעגעים  אליכם המון, אבל מתבאסים שזה עומד להיגמר !!!  Smileys

אתמול היינו במוזיאון מאדאם טוסו בלונדון- ראינו את כל הכוכבים האהובים עלינו - ריאהנה ומייקל ג′קסון, אנג′לינה ג′ולי ובראד פיט, דיוויד בקהאם וכריסטיאנו רולנדו ועוד המון המון סלבס!!! היה מאוד כיף להצטלם ולעשות תמונות מצחיקות, וגם עשו לנו סיור מאוד נחמד עם נסיעה במוניות ואפקטים !

לאחר מכן הלכנו למחזמר WICKED שמספר את הסיפור של המכשפה והפיה הטובה מהקוסם מארץ עוץ.
המחזמר היה מדהים !! התלבושות, והאפקטים, השירים והשחקנים היו ממש מקצועיים, וזה היה ממש יפה לראות את הכל באולם ענקי עם תפאורה מדהימה !   Smileys

היום היינו בטירת ארודונל- אחת הטירות הגדולות באיזור, (שעדיין משמשת כבית פרטי !!) הסתובבנו בה וראינו את הנוף שנשקף מהטירה ואת ההיסטוריה של המקום. איזה מוזר לחשוב שפעם חיו שם אבירים ושומרים, והיה בה גם צינוק !   Smileys

חזרנו ישר לארוחת צהריים טעימה במיוחד ועכשיו אנחנו לומדים בכיתות.

יותר מאוחר נעלה תמונות !!